2011-09-12

Jaha, dags för en lägesrapport igen.

Simon var bortrest hela helgen så för första gången på jag vet inte när sov jag hos mamma och pappa hela helgen, både skönt och tråkigt. I lördags firade vi Emma som fyllde 14 igår, stora tjejen :)
Igår på dagen träffade jag finaste Ida, som jag inte träffat på år och dar - såå kul att träffa henne! Vi gick över till Täby centrum så jag köpte ett par jeans som sitter som en smäck (Tack Levis Curve Id) och en tröja, kul! På kvällen skulle jag och Simon mysa, jag hade tänt ljus och låg och tittade på TV medan Simon spelade fotbollsmatch. Fick ett sms från Simon en kvart in i matchen att han hade pajjat knäet och inte ens kunde stödja på benet. Så fick släcka alla ljus och åka ner och hämta honom på fotbollsplanen och åka till akuten. Som vanligt var det lååång väntan där, jag satt på en pall i 4 timmar medan Simon låg och hade jätteont. Röntgen visade ingenting men en magnetröntgen om några veckor (!!!) kan utvisa om ledbandet är av.. Väl hemma vid halv 2 hade Simon så ont så vi knappt har
sovit nåt inatt.
Idag sitter jag hemma och skriver på min rapport, och det flyter faktiskt på helt okej. Har skrivit 2 sidor nu, och när jag väl sätter mig går det ganska fort - skönt. Ikväll blir det jobb 15-22 och sen åka hem och ta hand om min handikappade man <3

Kommentarer
Postat av: hj

UPDATE VA FAN?

2011-09-27 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0