Dag 4 - det här åt jag idag

Idag har det varit en dålig matdag. Som bekant är jag inte något fan av att äta mat, skulle med glädje kunna leva på nutrilett-shakes. Idag har jag druckit två koppar kaffe, och ätit en halv macka och ett wienerbröd, och inte lär jag få i mig något mer idag heller. Såna dagar är tyvärr ganska vanliga i mitt liv, även om både Simon och mamma peppar mig till att äta mer. Det är inte på något sätt för att jag bantar som jag äter lite, jag är bara väldigt sällan hungrig och dessutom väldigt oinspirerad och kräsen när det gäller mat. Däremot älskar jag allt med socker i...

Just min ovilja till mat har gjort mamma väldigt orolig inför att jag ska flytta hemifrån på heltid, och hon påpekar väldigt ofta att jag när som helst är välkommen hem till dom på middag ;)

Kommentarer
Postat av: Hannaaa

Jag lovar att komma och föda dig! ;)

2011-11-26 @ 11:07:56
URL: http://t091.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0