Fullt upp

Heej!

Idag är första gången jag sitter vid en dator sen i torsdags, ovanligt för att vara mig ;)

Vi har haft fullt upp här hemma med flytten. I torsdags var jag i Gävle på dagen, och väl hemma vid 18-tiden åkte vi direkt in till stan och köpte en jättefin soffa, är supernöjd med den! När vi kom hem vid 20-tiden började vi flytta ur saker från Simons lgh och körde till den nya lgh. På fredagen fortsatte möbel-flyttandet, och vid 21-snåret var alla möbler flyttade och det var dags för flyttstädning, Jag kan utan konstigheter säga att det var bland det äckligaste jag sett. Förmodligen har det inte blivit städat ordentligt på flera år, och det märktes.. Vid 02 var vi klara, och båda var helt slut efter allt städande. Då åkte vi och sov första natten i nya lgh - tjihoo!! På lördagen började S snickra på väggen och jag och mamma var på IKEA och handlade det första lasset. Söndagen gick åt till att fortsätta bygga och handla lite mer grejer på K-rauta.

Idag har jag varit i stallet,  veterinären kom för att titta till Tuvas bäbis i magen, och allt såg bra ut. Hon har precit gått in i 5e månaden och är beräknad att föda i början på juli, superkul!! Nu ska jag sätta mig och plugga en stund innan S kommer hem och det är dags att fortsätta snickra.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0